2013. október 3., csütörtök

6. // Úton hazafelé

Sallala, új rész, sallala :D
Xx


                       

Louis szemszöge

Hát ez az este nem volt semmi. Már a koncert is hihetetlen jó volt (most a rajongókra gondolok), aztán Harry csak úgy beállított öt idegen lánnyal, hogy bemutassa nekünk őket, holott még ő sem ismerte mindegyiket.

- Tényleg, mit mondtál, hol találkoztál velük? - kérdeztem hazafele menet a kocsiban.

- A panoptikumban találkoztam Abbie-vel, aki akkor még Rose volt... - gondolkodott el.

- Hogy érted, hogy akkor még "Rose volt"? - kapcsolódott be a beszélgetésbe Niall is.

- Hát úgy, hogy nekem azt mondta, hogy Rose Dawson-nak hívják. Ismerős is volt. - beszélt a szokásos, lassú tempójában, miközben az állát vakirgázta.

- Rose Dawson, a Titanic-ból te hülye! - szörnyűlködött Liam, miközben a telefonján twitter-ezett.

- Mi? - fordult oda hozzá Harry, majd végül leesett neki. - Jaaaaa! - csapott a homlokára. - Akkor azért mondott kamunevet, mert igazából nem is neki kellett mintát vennie az orromról, csak azért mondta, hogy a közelembe férkőzhessen! - világosodott meg.

- Haver, téged jól átvertek! - csaptam egyet a hárára röhögve. - De végül jól sült el, találtunk öt új barátot, te pedig sültbolondot csináltál magadból! Ma már érdemes volt felkelni! - dőltem hátra, miközben a fiúk jót derűltek az imént elhangzott viccemen.

- Amúgy ki hogy érezte magát? - szólalt meg végre Zayn is, aki eddig hallgatott.

- A második pizzánál azt hittem Abbie eleszi előlem! Szédületes ez a csaj, már bocs Harry, ha elkoboznám tőled! Bár neki inkább a nyakláncod tetszett! - kezdte Niall, majd megint leoltotta Harry-t.

- Nekem úgy tűnt Harry, neked inkább a kis rövidhajú tetszett. Beth, hmmm?! - hajoltam oda hozzá, hogy lássam ahogyan a lány neve hallatán elpirul.

- Jólvan, le lehet rólam szállni! - tette fel a kezét. - Mesélj inkább te Louis! - nézett velem farkasszemet. - Úgy láttam, hogy te és Cassy nagyon jól elvoltatok egymással...

- Hééé, Cassy csak haver! Amúgy is, hogy emlékezetesselek, nekem barátnőm van, Eleanor. Úgyhogy ha még meg is fordult volna valami olyasmi a fejemben, hogy én és Cassy, máris el kell, hogy hesegessem a gondolatot, mert ott van Eleanor! - kergettem el a hülye gondolatokat a fejemből.

De ha jobban belegondolok... Én és Cassy? Nem, ez teljességgel kizárt! Sosem járna velem. Szerintem nem olyan fajta.

- Igen, engem és Liam-et is hagyjatok ki a dologból, nekünk is vannak barátnőink. - zárta le a szerelmeskedés témát Zayn.

- Jólvan na! - fordult el Niall, aki ezidáig figyelmesen hallgatta a beszélgetésünket, és végig röhögte azt.

- Mikor találkozunk velük legközelebb? - tette fel a kérdést Liam, amire szerintem mindenki gondolt. Mert bármennyire is belegondolunk, mind az ötünknek, az öt lány közül tetszett valaki, és hihetetlen jól kijöttünk így tízen.

- Nem tudom, de hamarosan kéne, az biztos! - dőlt hátra Zayn. - Atom jó este volt, és tudtátok, hogy Sasha legalább annyi időt szán a hajára reggelente, mint én? - nevetett.

- Rég eltitkolt ikertesó, vagy maga a végzet? - poénkodtam, mire Zayn csak röhögött megint egy jóízűt, és legyintett.

- Szerintem Zora volt a legjobbfejebb. - gondolkozott el Liam, egy kis ideig felnézve a telefonjából. - Úristen, létezik ilyen szó egyáltalán? Legjobbfejebb.. - nevette ki saját magát, majd ismételgette a tényleg furcsa szót.

Még eleresztettünk néhány poént, majd nemsokára megérkeztünk a házunkhoz, úgyhogy kiszálltunk. Elég későre járt, úgyhogy gyorsan mindenki aludni tért a saját szobájába. Örülök, hogy Harry elhozta nekünk bemutatni a lányokat, mert egy felejthetetlen estén vagyunk túl, úgyhogy izgatottan várom a folytatást. A Cassy meg én dolgon, pedig még gondolkozni fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése