2013. október 13., vasárnap

7. // Cikk és vendégségben

Cassy szemszöge

Reggel a telefonom hangos csörgésére ébredtünk, és szépen-lassan mindenki kikászálódott az ágyból. Gyorsan elmentünk arcot és fogat mosni, majd egy kis reggeli gyanánt bekaptunk egy-egy szendvicset. Közben a tegnap estéről beszélgettünk.

- Úrsiten, nektek ki jön be? - hozta a hiperaktív formáját Abbie. - Én eddig azt hittem, hogy hozzám Harry való, mert a szeptemberi Bravo-ban volt egy teszt, amiben Harry jött ki. De most rájöttem, hogy Niall milyen cuki, és csomó mindenben hasonlítunk! - tapsikolt két harapás között. - Na, nektek ki a kiszemeltetek?

- Jófejek, meg minden, de csak haveroknak. Amúgy is, én már foglalt vagyok! - zárta ki magát a témából Sasha, utalva arra, hogy neki otthon van a barátja, Carl. Már egy jó ideje együtt vannak, bár én annyira nem bírom, ha őszinte akarok lenni. Túl nagyképű a gyerek.

Még egy ideig dumáltunk a fiúkról, mikor Beth mobilja rezgett egyet, hogy értesítést kapott. Nem tulajdonítottunk neki nagy jelentőséget, de mikor szólt, hogy figyeljünk, már mindenki odakapta a fejét.

- Lányok, ezt nektek is látnotok kell! - ültünk körbe az apró kis okostelefont. - A twitteren az egyik követőm tette fel, hogy fent vagyunk a neten, meg néhány napi bulvárlapban. És ezt nézzétek... - mutatta oda nekünk a cikket, amin nagy betűkkel ez a szalagcím volt olvasható: Kikkel kavarnak a One Direction szívtiprói? 

- Neee, kikkel? - tolakodott előrébb Abbie.

- Hülye! Ezek elvileg mi lennénk! - idegeskedett Beth, majd közelebb tartotta a telóját, hogy mi is el tudjuk olvasni. Ez állt a cikkben:

" Tudomásunkra jutott, hogy tegnap esti koncert után a híres fiúbanda, a One Direction öt, ezidáig ismeretlen lánnyal mentek el együtt pizzázni. A koncerten - amin egyébként a lányok is részt vettek - minden a szokásos kerékvágásban ment, majd utána a srácok kocsijával hajtottak el egy helyi pizzériába, ahová egyébként a banda tagja, Niall Horan (20) már visszatérő látogató. De hogy kik is ezek a lányok? Minden bizonnyal néhány szerencsés rajongó, pontos információnk azonban nincsen róluk. Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy milyen románcok fognak kialakúlni, azt viszont ne felejtsük el, hogy az együttes három tagjának barátnői vannak... "

- Én nem is vagyok rajongó! - szólalt meg először Zora.

- Jó, mindegy hagyjuk! Ez csak egy cikk! Mindegy mit írnak, úgysem fognak halálos üzenetekkel fenyegetni a rajongók! - nyugtatgattam magamat, és a többieket.

- Majd, ha megtudják kik vagyunk. Várd ki a végét! - mondta Beth.

- Neee, ha Carl megtudja, akkor tuti szakít velem, nagyon féltékeny típus! - sipákolt Sasha.

- Nyugi, nem lesz semmi! Majd szóltunk a fiúknak, hogy majd állítsák le szügség esetén a rajongóikat! - zártam le a témát.

- Directioner-ek! - javított ki Abbie duzzogva, mert ezzel őt sértettem meg.

- Ugyanaz! - legyintettem. 

Pár óra múlva

- Halló? - kaptam fel a telefonom, ami Louis számát jelezte ki.
- Szia, Cassy! - köszöntött kedves hangon.
- Miért hívtál? Minden oké felétek?
- Persze, nincs kedvetek átjönni? Meghívtuk.
- De, de szerintem van! Csak várj, nem tudjuk, hogy hol lakok.
- Persze, persze. Liam értetek megy kocsival.
- Oké, köszi a meghívást! 
- Rendben, akkor várunk...
- Várj, Louis, egy pillanat!
- Igen?
- Láttad a cikket?
- Milyen cikket?
- Hát azt. Az egész net tele van velünk.
- Jaaa! Ne foglalkozzatok vele, addig jó, amíg nem tudják a neveteket!
- MI???!!!
- Jó, nyugi, rossz vicc volt! Nem, amúgy nem para, majd mi is kimagyarázzuk magunkat, hogy csak haverok vagyunk.
- Oké köszi.
- Na, mostmár készülődjetek, Liam úton van értetek! - mondta, majd letette.

- Lányok, vendégségbe megyünk! A fiúk meghívtak hozzájuk! - jelentettem be.

- Juj, nekem nem jó. Év elejére kell írom egy beadandót, és Zora pedig segít megírni. Bocsi, én most nem tudok menni. - tört le Abbie.

- Sash, Beth? - néztem rá a csajokra. - Nektek oké?

- Nekem igen! - állt fel Sasha, és a ruhái között kezdett el kutakodni. Én is magamra kaptam egy ruhát. Így nézett ki:

Lesétáltunk a szálloda előterébe, és ott vártuk Liam-et, aki tíz perc múlva érkezett meg. Egy nagy, fekete, lesötétített ablakú autóval jött, amit meg is értek, én is csak így mernék utazni, ha olyan híres lennék, mint ő, mert olyan emberek vannak a mai világban, hogy az félelmetes.

- Csak hárman? - nézett végig rajtunk, mikor behuppantunk.

- Igen, Zora és Abbie stréberkednek. Bár jövőhéten már nekünk is kezdődik a suli. - tört le Sasha.

Útközben dumáltunk még egy kicsit, közben én próbáltam memorizálni az útvonalat a fiúkhoz, hogy máskor ne nekik kelljen értünk jönniük. Ez többé-kevésbé sikerült, mert olyan nagy köd volt, hogy az orrom hegyéig nem láttam el. Viszonylag hamar megérkeztünk, egy nagy és gyönyörű házhoz. Liam otthonosan ajtót nyitott, majd előre engedett minket, bent pedig a többi srác üdvözölt. Körbevezettek a házban, ami így nézett ki nagyvonalakban:

Nappali
Konyha
Lépcső
Kívülről

Kültéri medence

- Azta! - csak ennyit tudtam mondani a látványra miután körbejártuk mindkét emeletet, az összes szobát és a kertet is.

(ui.: sorry az esetleges elírásokért)

2 megjegyzés:

  1. OMG! *-* Ez naggyon jó lett!!! És Carl :DD Na igen. Carl. xD Ügyi vagy! A képekért meg oda és vissza voltam :D :3 Siess, honey a kövivel. Love ya! -> Rozamunda xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Carl, a macsó xDD amúgy már lehet, hogy holnap megyek suliba :) puszi <3 xx

      Törlés