2013. október 4., péntek

DÍJ no.1

Halihó, mindenki! Most látom a chat-et, hogy Bogicám küldött nekem egy díjat, és mivel épp nincs semmi dolgom, ezért úgy döntöttem kitöltöm, mert most olyan kitöltögetős kedvemben vagyok. :D Amúgy asszem régebben kaptam tőle még egyet, de az már nagyon elavult lenne, ha kitenném, nem? Na, mindegy, itt van ez, ezt kell szeretni! :p

Szabályok:
001. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
002.Őszintén válaszolj a kérdésekre!
003. Összesen öt személynek kell továbbküldened!
004. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
005. A díjat visszafelé nem lehet adni!
Kérdések és válaszok:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? - Nem titok, a nevem Dorka(szoktak Dórinak is hívni, de azt utálom..), becéznek Dorcinak, Dodinak, meg minden ilyesminek :D

 2. Melyik dalon tudsz igazán sírni? - Igazából nincs ilyen dal, azt tudom, hogy egyszer sírtam egy Magna Cum Laude számon, mert olyan szép emlékeket idézett fel bennem, úgyhogy azok inkább örömkönnyek voltak. :')

3. Félsz a sötétben? - Nem...
 4. Szerelmes vagy valakibe? - Louis. William. Tomlinson. Neeem, amúgy most épp nem.

5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled? - Hát volt, azt tudom, de most nem jut eszembe, és ha tudnám is, akkor sem publikálnám. Azért ez mégis csak magánügy.. :)
6. Gondolatban öltél már meg valakit? - Jaaaj, nem is egyvalakit. Volt az több is.
 7. Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent? - Nem hiszek az ilyesmiben, várom, aztán semmi nem történik. :D Úgyhogy semmi különös.
8. Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el? - Talán.

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? - Régen, mikor Alice Cooper-t hallgattam, azzal nem dicsekednék, de persze nem igazán érdekel, hogy mások mit gondolnak, szerintem jó, nekik meg szar ízlésük van. Ennyi. ;D

10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál? - Biztos.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? -Valószínűleg semmi különöset két nap alatt elkölteném az összes pénzem, azt ennyi. :DDD

12. Szoktál álmodozni? - 0-24-ben nonstop. xD

13. Járnál Chase Crawforddal? - Ja, ha lenne rá esélyem, igen, jól néz ki... :)

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik? - 2 lányt szeretnék (ikrek, ha lehet), és Flóra, Szonja. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nem, nem, valami olyasmi nevet, amik kicsit hasonlítanak egymáshoz.

15. Adni vagy kapni jobb? - Mind a kettő, de az én szívemnek az jobban esik, ha én kapok pénzt, és nem nekem kell adnom. :D

16. Titkom? - Van, nem muszáj mindenkinek tudnia.

17. Bakancslista? - 1D, London, beutazni a fél világot, meg még sok minden.

Akiknek küldöm:
- Flóóóórika 
Éééés több mindenkinek nem küldöm, mert azért. :D Köszönöm mégegyszer a díjat Boginak, én léptem, nem mondom biztosra, de lehet, hogy hétvégén új rész! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése