2013. november 24., vasárnap

12. // Eperszagú Eleanor és Harry, a megértő

OMG *-* Tegnap 1D DAY volt, remélem néztétek :D Én sajnos csak 3 óráig néztem, de az nagyon szuper volt! :) Most pedig új rész! :)
Reggel viszonylag korán keltem, és mivel még egy kicsit idegen nekem ez az "együttlakás" dolog, úgy döntöttem, hogy nem kezdek el úgy viselkedni és úgy tenni, mintha ezer éve itt laknék, ezért még egy picit a szobámban maradtam, hogy a többieknek is adjak időt felébredni. Szépen, lassan lecsekkoltam a telefonomon az instagram-mot, a twitter-t és a facebook-ot. Mikor úgy ítéltem meg, hogy mostmár páran tuti felébredtek, lesétáltam az emeletről, de elég kihalt volt minden. Csupán a konyhából szűrődött ki egy hang, ami ha jól hallottam a turmixgép volt. Már éppen megnyugodtam volna, hogy csak Niall az, mikor a szőke hajkorona helyett egy barna loboncot láttam magas, vékony lábakkal. És nem, nem úgy nézett ki, mint valamelyik fiú.

- Jó reggelt! - köszörültem meg a torkom, majd köszöntem Eleanor-nak. Jobb a békesség.

- Reggelt! - felelt, miután lecsekkolt, a "ja, csak te" nézésével.

- Mi jót csinálsz? - próbáltam beszélgetést kezdeményezni a lánnyal.

- Reggelit. - válaszolt nyersen. - Miért minek tűnik? - röhögte el magát gúnyosan. Ááá, szóval modell csaj, turmixot reggelizik, akkor ezért ilyen gizda. Na, ez csúnya volt, de ha neki lehet, akkor nekem is!

- Figyelj! - próbáltam a szemébe nézni, de ő csak a turmix-szal foglalkozott. - Gondolom mi bajod van velem, de megnyugtatlak: engem Louis nem érdekel. - szögeztem neki.

- Honnan veszed, hogy én féltékeny vagyok? - kapta fel a vizet, és kezdett el sipákolni.

- Nagyon úgy tűnik.

- Hát tudd meg, hogy Louis-szal tökéletesen megvagyunk, és egy olyan senki, mint te, nem szakíthat szét minket! Ezt csak, hogy tisztázzuk! - vágta a fejemhez. Őszintén mit meg nem enged magának.

- Nem áll jogomban szétszakítani titeket, és jó lenne, ha leakadnál rólam! - sajnos nekem is le kellett ereszkednem az ő szintjére. - És jót étvágyat a reggelidhez! - vettem fel a poharat, azzal a lötyivel, majd a fejére öntöttem. Annyira meglepődött, hogy egy szót sem tudott szólni, de mielőtt vérben forgó szemével kaparta volna ki az enyémet, Harry a konyha ajtajában belesett, hogy mit csinálunk.

- Ti meg mi a jó egyet műveltek itt? - nézett a rózsaszín eperszagú lesokkolt Eleanor-ra, majd rám, mint a feldühödöttre.

- Ez...! - kezdete a lány, de nem jutott semmi az eszébe, majd még mielőtt nagy káromkodásban tört volna ki, Harry közbeszólt.

- Tudjátok mit, nem is akarom hallani! - legyintett - De ha javasolhatom minél előbb takarítsuk ezt föl, Eleanor, te pedig menj el hajat mosni, mielőtt a barátod felébred! - tett gyorsan rendet a fiú. Miközben Eleanor kiviharzott, hogy lefürödjön, Harry segített nekem feltörölni a kiömlött epres trutyi maradványait.

- Akarsz róla beszélni? - kérdezte, miközben egy konyharuhával próbálta felitatni a löttyöt.

- Eleanor nem kedvel engem, szerintem Louis miatt. Nekem meg elborult az agyam, és muszáj volt a fejére kennem ezt. - vázoltam fel neki a helyzetet.

- Figyelj, és már régóta ismerem, én mutattam be őt Louis-nak. - kezdte - Elég féltékeny típus, és gondolom észrevette, hogy vetélytársa akadt, ezért ilyen. Ne is foglalkozz vele, mindig ilyen volt. - próbált nyugtatni.

- De ha egyszer egy házban lakunk?

- Ez igaz. - gondolkozott el - Akkor meg hagyd, hogy lenyugodjon, és egy ideig kerüld el. Őt sem fogja majd zavarni. - miután befejezte a mondanivalóját, készeni is voltunk a "takarítással".

- Köszi, Harry! - néztem mélyen a szemébe.

- Oh, nincs mit, szólj, ha máskor is fel kell törölni valamit! - nevette el magát, közben megjelentek az arcán édes kis gödröcskéi.

- Nem, nem azt. Hanem, amit mondtál! - magyaráztam.

- Azt is szívesen. - vonta meg a vállát, közben még mindig vigyorgott.

- Ölelés? - tártam szét a karom, majd ő odabújt hozzám. Szorosan magamhoz húztam, és beszívtam az illatát.

- Jó reggelt szerelmesek! - sétált be a konyhába Zayn, akin valami cuki, szőrös, rózsaszín papucs volt. Talán Perrie-é?

- Nem vagyunk szerelmesek! - váltunk szét Harry-vel, még mielőtt mégjobban félreérti Zayn a helyzetet.

- Aha, tényleg. - forgatta a szemét, majd egy szívecskét formázott a kezével, amibe "beleillesztett" minket. Harry-vel amolyan "mivaaan?" fejjel néztünk a fiúra, aki vette a lapot, és gyorsan letette a kezét, majd lehörpintett egy pohár vizet.

1 megjegyzés:

  1. Nagy-gyon jó lett!!!!! Elöször el is felejtettem mit beszéltünk meg és azt hittem szagolgatni fogod Eleanort vagy valami amiböl én azt szürtem le, hogy kibékültetek. Hát........ Kellemes meglepetés volt :DD Mégy egyszer: Nagyon jó lett és ügyi vagy :) Siess a kövivel darling ;)

    VálaszTörlés