2014. január 26., vasárnap

Visszatértem + információk a második évadhoz! :)

Sziasztoook! :) Hát úgy vagy két hónapja nem írtam részt, ami igazából annak a "jele" volt, hogy abbahagyom a blogot. Mondanom sem kell, hogy néhányan reklamáltak, de valójában nem kellett nekem ez a kis szünet. A történettel volt a bajom, hogy bevalljam, mert már annyira nem vagyok nagy directioner (kövezzetek meg!), mint például egy évvel ezelőtt, mert akkor éltem a fénykoromat így rajongást tekintve. Szóval nem tudtam már mit írni a fiúkról, bármennyire is akartam. A napokban viszont megint elragadott a vágy, hogy írjak, így gondolkoztam, hogy miről is kéne. Először új blogot akartam indítani, de az ihlet nem jött, így arra gondoltam, hogy a már meglévő, rég elhanyagolt történetemet folytatom. Az 1D-s témát nem akartam elhagyni, de azt egyedül meg kevésnek éreztem. Így arra gondoltam, hogy több hírességet is beleírok a sztoriba, talán egy kicsit izgalmasabb lesz. Most pedig nézzük, hogy milyen változások lesznek az új évad során, miben lesz különböző az elsőtől:
  • Amit még így az elején kell leszögezni: A One Direction fiúk maradnak, jön melléjük még: Justin Bieber (őt ugye régebben is bele akartam írni, de végül nem jutottam el odáig) és Austin Mahone, az új kedvencem. <3 Remélem nem vesztek majd olvasókat ettől a változástól, de szerintem így szívesebben fogok majd írni. :)
  • Cassy-t mostantól  Lily Collins helyett Madison Beer fogja alakítani, mert azért. :D
  • Gondolkodtam, hogy mi legyen Cassy-vel és Louis-szal, végül arra jutottam, hogy majd kialakul, de még nem szeretnék így elöljáróban elárulni semmit!
  • Az öt lány közül inkább előtérbe kerül három, aki Cassy, Abbie és Sasha, de persze Zora-t és Beth-t sem felejtjük el, csak annyit nem fognak szerepelni. (Bocsi Bogi és Lizi, bár nem biztos, hogy annyira bánjátok, főleg te nem Bogi, ahogy gondolom inkább megkönnyebbülsz. :D)
  • Szeretném a család témát is beleszőni a szálba, így Cassy szülei és bátyja Londonba fognak költözni, Cassy pedig értelem szerűen már nem fog a fiúknál lakni, de erről majd a történetben bővebben!
  • Igyekszem sok-sok képpel is színesíteni az írásaim, hogy élethűbb legyen, és könnyebben elképzeljétek a különböző helyzeteket! :)
Na, hát szerintem ennyi lett volna az a sok-sok (:P) tudnivaló, hamarosan hozom majd a második évad első részét, addig is írjatok nekem kommentet, illetve a chat-ben is üzenhettek, hogy nektek mi a véleményetek erről a váltásról, vagy, hogy jó ötletnek tartjátok-e, örültök-e, hogy visszatérek, bla bla bla. :D Most pedig, puszi! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagy megkönnyebülés számomra, hogy nem hagyod abba a blogot, ahogy annak is, hogy sasha többet fog szerepelni ugyanis ő a kedvencem.Nekem tetszenek a változások amíg az 1D megmarad baj nem lehet, siess a 2.évaddal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy írtál, már ezért is érdemes folytatnom! :) Örülök, hogy tetszenek a változások, és igyekszem hamar hozni a részt! ;)

      Törlés
  2. Én is örülök,hogy újra írsz.A változásokkal sincs különösebb problémám.Siess a következő résszel,már nagyon várom :-)

    VálaszTörlés
  3. Imadooom alig varom a folytatast

    VálaszTörlés